پست خنده دار و نمکی
シ...❀دنیای دخترااااااااااا❀...シ
پست خنده دار و نمکی

دختره 12 سالشه بعد تو پیج زیبایی کامنت گذاشته : چجوری میتونم به

 

صورت طبیعی لبامو برچسته کنم

 

منم زیرش واسش کامنت گذاشتم : با دمپایی ابری خیس دوبار بزنن تو

 

دهنت لبات برجسته میشه

 

نظر بیشتر ادما در مورد حرف منظقی دیگران : زِر میزنه... 

 

من یه اشتباهی و هیچ وقت دو بار تکرار نمیکنم

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

 

7 . 8 بار تکرارش میکنم قشنگ مطمئن شم گند زدم

 

سوتی دوست ما رو داشته باش:

 

رفتیم کافی نت میگه:اندازه ی هزار و دویست تومن به ما تحقیق بدین!!

 

 حیف نون ميره دستشويي و در مي زنه. يه عربه مي گه: اهم...

 

حیف نون مي‌گه: حالا اسمت چيه؟ عربه ميگه: محمد حسن خليل.

 

حیف نون مي‌گه: اي پدرسوخته‌ها، سه تايي رفتين توالت؟

 

امروز با دوستم رفتم استخر ، آروم آروم داشتم میرفتم 

سمت رفیقم یهو غریق نجات سوت زد! 

گفتم: چی شده ؟ من که کاری نکردم!!

گفت: افکار شومی در سر داشتی

 

تو چشای من یه جادوی خاصی هس!^_^

,
,
,
,
,
,
,

اِ نیس!؟°_°
خوب حتما تموم شده|:-_-

 

مرد: :زن تو چرا باز رفتی سه دست لباس با هم خریدی؟...


نمیگی من این همه پول رو از کجا بیارم؟..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
زن: :چرا بگم؟.. مگه من فضولم......

 

دقت کردین وقتی بند کفشتو می بندی

یا را براه وا میشه یا باس با دندونت بازش کنی ؟

 

یه سوال خیلی وقته ذهنمو مشغول کرده:

.

.

.

.

.

تو ذهن شمام ابوریحان بیرونی و بوعلی سینا و سعدی

 

و زکریای رازی و خیام و باباطاهر قیافه هاشون یکیه !؟!

 

 ﮦℓﮧﮩﮨℓﮦℓﮧﮨℓﮧﮨℓﮦﮧﮨℓﮦ

ﮧﮩﮨℓﮧﮩﮨℓﮦℓﮧﮨℓﮦ ﮧﮨℓ

ﮦℓﮧﮩﮨ ℓﮦℓﮧﮨℓﮧﮨℓﮦ

ﮧﮩﮨℓﮧﮩﮨℓﮦℓﮧﮨℓﮦ ﮧﮨℓ

ﮦℓﮧﮩﮨℓﮦℓﮧﮨℓﮧﮨℓﮦ

ﮧﮩﮨℓﮧﮩﮨℓﮦℓﮧﮨℓﮦ ﮧﮨℓ

ﮦℓﮧﮩﮨℓﮦℓﮧﮨℓﮧﮨℓﮦﮧﮨℓﮧﮩﮨℓﮦℓﮧﮨℓﮦ

این جوک رو تو صفحه دکترا دیدم ،

خودشون که خیلی میخندیدن !

بخند کلاس داره 

 

ای بابا چرا این فیلمه انقدر زود دانلود شد حوصلم سر رفت

.

.

.

.

.

.

الکی مثلا سرعت اینترنتم بالاست...

 

 

متاسفم 
.
.
.
الکی مثلا من جراحم از اتاق عمل اومدم بیرون 

  

ای لعنت به کسی که الکی مثلا رو درست کرد

 

گوشیم زنگ زد اومدم ببینم کیه دیدم هیچی رو صفحه نیست

.

.

.

.

.

.

.

.

.

یهو دیدم رو گوشی نوشت الکی مثلا من زنگ خوردم

دیروز رفتم سوپرمارکت به صاحبش گفتم سلام خسته نباشید نوشابه دارید؟

 


- آره

 


- پپسیه؟

 


- آره

 


سیاهه؟

 


- آره

 


خنکه؟

 


- آره

 


- پس بی زحمت یه دوغ بدید

 


هیچی دیگه دقیقا 5 کیلومتر دنبالم کرد آخرشم نتونست بگیره!

 


مردم اعصاب ندارن

سه تا از شایع ترین دلایل چاقی بین ایرانی ها

 

 .

 

.

 

.

 

.

 

.

 

بخـور حیفـه

 

 

 

بخـور مفتـه

 

 

 

بخـور نــذره

دلسوز نمیخواهم ...

 

 

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

لکسوز میخواهم!

 

چیه؟؟

 

همش که نباید عاشقونه باشه

 

والا!

دیگه آخرین راه حل که واسه لاغری به ذهنم میرسه

خوردن مایع ظرفشویی پریله چون به چربی ها نفوذ میکنه و اونارو از بین میبره 

گفت از حادثه ای لبریزم، من پر از فریادم، در درونم غوغاست
گفتم این حال تو را میفهمم، دستشویی آنجاست!

اون چیه که اولش منم
دومش تویی سومش زبانه؟

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

 

.

.
گل گاوزبان

پسر 8 ساله پست گذاشته آیفون 6 دوست ندارم هنگ میکنه

 

.

 

.

 

.

 

.

 

من همسن اون بودم بابام یه پاکن واسم خرید بوی توت فرنگی میداد

از خوشحالی خوردمش

یارو ﻣﯿﺮﻩ ﻣﻬﻤﻮﻧﯽ

 

ﻧﺎﻫﺎﺭ ﺑﻬﺶ ﻛﺮﻓﺲ ﻣﯿﺪﻥ

 

ﺷﺎﻡ ﺍﺳﻔﻨﺎﺝ

 

ﻓﺮﺩﺍﺵ ﺻﺒﺤﺎﻧﻪ ﻫﻢ

 

ﺑﻬﺶ ﻧﻮﻥ ﻭ ﺳﺒﺰﻯ ﻣﯿﺪﻥ !!

 

ﻣﯿﮕﻪ : ﻧﺎﻫﺎﺭ ﭼﯿﺰﻯ ﺩﺭﺳﺖ ﻧﻜﻨﯿﺪ ﺧﻮﺩﻡ ﻣﯿﺮﻡ ﻣﯿﭽﺮﻡ

 

ﻣﺎ ﺑﻪ ﯾﮑﯽ ﮔﻔﺘﯿﻢ ﺧﺪﺍ ﺑﻪ ﺯﻣﯿﻦ ﮔﺮﻣﺖ ﺑﺰﻧﻪ!
.
.
.
.
.
.
.
..
ﻧﺎﻡ ﺑﺮﺩﻩ ﺍﻻﻥ ﺭﻭﯼ ﺷﻦ ﻫﺎﯼ ﺳﻮﺍﺣﻞ هاوایی ﺩﺍﺭﻩ


ﺍﻓﺘﺎﺏ ﻣﯿﮕﯿﺮﻩ !!


ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﺳﻮﺀﺗﻔﺎﻫﻢ ﺷﺪﻩ ﯾﺎ ﻣﻦ


ﺍﯾﻨﻘﺪﺭ نیتم ﭘﺎﮐﻪ!!!

 



نظرات شما عزیزان:

الی
ساعت18:39---7 ارديبهشت 1394
سلام عزیزم
وب خوشگلی داری موفق باشی
خوشحال می شم ببه منم سر بزنی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تگ:
ایلین | ..
ابزار وبلاگ نويسي
کد قفل کردن راست کلیک
فاتولز - جدیدترین ابزار رایگان وبمستر

ابزار بالابر وبلاگ

کد هدایت به بالای صفحه

کد هدایت به بالا